Daisypath Anniversary tickers

Monday, October 11, 2010

START MY NEW CYCLE

9/10/10~1day period
aku start period, means my new cycle dah bermula...seperti biasa, terus menaruh harapan agar cycle kali ni "melekat"...aku masih meneruskan semua supplement dan multivitamin yg aku ambil...period skit2 jer baru...tapi aku tak dapat nak start My BBT esok pagi..huhuhu...aku dikuantan masa nih,...malam nanti baru bertolak balik melaka
10/10/10~2nd day period
sampai melaka kul 12mlm...kul 2 pagi baru tido... sepatutnya hari pertama aku ambik BBT...tapi aku lupa...lagipun aku tido lewat sampai kul 2 pg...bangun lak dah lewat sgt kul 9pg... (hari ahad & period lakkan)....sbb tulah aku tak dapat catat suhu...tapi ari nih period aku taklah heavy...mcm skit jer...
11/10/10~3rd day period
aku lupa nak amik suhu lagi!!!!!cis2...heavy period....sedihnyer....macam mana leh lupa???

p/s: last week aku dapat khabar gumbira dari my best friend yg juga dah lama menanti zuriat sendiri...alhamdulillah...aku hepi utk dia...hati mmglah terusik sbb jeles sgt...tapi takper...aku harus bersabar....aku doakan dia selamat sehingga melahirkan...tahniah untuk kamu berdua!!! aku akan usaha lebih kuat lagi....harap2 Allah kasihani kami berdua pulak nanti...amin...

No comments:

Post a Comment